Het is zover

Het is zover. De dag, waarvan ik wenste dat die nooit zou komen, is daar.
Maar volgens velen moet ik eens stoppen met er wazig over te doen, stoppen met er weg van te lopen, het rechtuit durven zeggen, het gevecht aangaan,… Whatever.
Het is dus kanker. Weeral.

Nog maar om en bij de 2 maand geleden werd er al eens kankergezwellen gevonden. Toen kon een operatie nog heil brengen. Toen dacht ik ook dat het nu toch zeker een tijdje zou duren voor het terug zou komen. Maar mijn karma beslistte er blijkbaar anders over.
Nu zijn er terug gezwellen gevonden. Op meerdere plekken.

Dan valt er gewoon niks anders meer te doen dan nog maar eens een operatie én deze keer dan toch chemo te ondergaan.
Het is blijkbaar gedaan met het weglopen van alles en nog wat. Het is tijd om de confrontatie aan te gaan. Alleen weet ik gewoon niet of ik hiervoor wel sterk genoeg ben.
Die facade lijkt me alleszins aan dingelen geslagen.

One response to “Het is zover

  1. Da’s kak. Meer kan ik daar niet op zeggen. Sterkte!

Leave a Reply

