It’s a little bit funny, this feeling inside…

Nog maar een paar weken schreeuwde ik uit dat liefde iets was dat tot het verleden behoorde. Het zegt veel over hoe je eigenlijk niks in de hand hebt.
Niks, nougabollen, niente, noppes,…

Ik weet niet wat de toekomst brengen zal. Ik weet niet wat en hoe ik me zal voelen over enkele weken. Het enigste wat ik weet is dat het op dit moment weer eens goed zit. Ik heb mijn eeuwige twijfels nog niet geheel overboord gesmeten, maar voor het moment wil ik gewoon genieten van dit gevoel. Van die tijd samen. Van die tijd die we nog hebben.
En dat is alles.

Leave a Reply

