No Country For Old Men

Wat een film! Twee uur in een cinemazaal. Vastgeketend aan mijn zetel. Zo gefacineerd dat ik zelfs geen popcorn door mijn strot kreeg.
Het is nu eenmaal geen film die voor zwakbegaafden bedoeld is. Totaal niet. Het is dan ook een maatschappijkritische film die recht in je gezicht spat. Al die gruwels en al die werkelijkheid.
Hoera dus voor de broers Coen.

2 responses to “No Country For Old Men

  1. Ik durf niet gaan kijken voor de gruwel🙂 Mietje die ik ben, maar ‘mijn collega’ zei ergens hetzelfde als gij… dat die keigoed is.

  2. Battal Erdogan

    je moet zeker gaan kijken. een fantastische film. de moeite waard. dus zet die mietjesgedachten opzij en ga kijken.

Leave a Reply

