Een feesje – boel

Wat weeral eens een marginaal feestje moest worden begon al goed. Een fles rooie vodka met redbull om onze algemene vermoeidheid tegen te gaan. Een paar joints om mij in feesthumeur te krijgen. En marginale besprekingen van elkaars liefdesleven op een nat bankje, ergens aan de ring van Mechelen. Lesbo’s, ze brengen altijd wel wat drama met zich mee.

Maar meer drama zou nog volgen. Komende van lesbo’s, maar ook van leuke marokaanse jongeren die blijkbaar niet wisten dat het een holebifuif was. Fijn. Uterly insane ook.
Het eindigde met ik die bijna op zijn gezicht kreeg doordat ik met mijn zatte kloten tegen iemand botste. Waarna de bebotste persoon versterking kreeg van kameraden.
Ik vervloek mezelf altijd omdat ik juist op die momenten de hetero in mijzelf laat beroeren en me niet laat doen. Dat terwijl ik liever al gillend en schreeuwend mezelf uit de voeten zou willen maken. Neen, ik blijf gewoon staan en weersta de aanvallen tegen mijn wijfspersoon.
Gelukkig is er dan altijd security in de buurt. Gelukkig.

Al bij al was het een geslaagd feesje. De drama vergetend. De muziek, de highheid en de friendjeuhs deden veel. Gelukkig.

Leave a Reply

