Gender / Seksualiteit…

Een paar dagen weg zijn van het werk. Dat was de voornaamste reden om me op te geven als kok voor de Bi 2-daagse en de transgender 3-daagse. Het is niet volledig gelukt. De telefoon die bleef maar rinkelen. De telefoontjes die gepleegt dienden te worden om toch nog een recommodationletter te krijgen voor het EC waren niet te tellen. De frustratie daarrond ook.
Je leert opeens bij dat politiek dan toch een vuil spelletje is waarbij messen in de rug worden gestoken. Grote messen. Bulgaarse messen die door een Maltees erin geduwt worden.

Maar toch. Van dinsdag tot vrijdag werd ik, niet tegenstaande dat ik alleen kok speelde, toch omringt door biseksuelen en transgenders. Zij hadden workshops en ik kookte of zette dingen klaar. Of schreef wat artikels voor hét boek.
Maar tijdens de eetmomenten en ‘s avonds was er tenminste interactie.
Wat me eigenlijk doet besluiten dat seksualiteit en gender relatieve begrippen zijn. Zeer relatieve begrippen.

Leave a Reply

