Een interview

Een paar weken geleden werd ik gebeld door de lieftallige secretaris van Merhaba. Of ik geen interview aan Radio 1 wou geven als Moslim en Holebi zijnde.
Ik ben er zelf niet zo voor om steeds weer ijn verhaal in de media te doen, niet zoals anderen dat doen.
Ook omdat het gewoon vermoeiend is om steeds datzelfde verhaal keer op keer aan de buitenwereld te vertellen. Ook omdat je bij media nooit de kans hebt om een genuanceerd verhaal te vertellen. Ook omdat dan je nooit de kans hebt om te repliceren nadien.

Maar toch deed ik het, bij gebrek aan anderen die het wilden doen.
En ja, ik heb er weeral eens spijt van.
Mijn stem klinkt alsof ik net een kilo spacecookies heb opgegeten (wat overgens niet het geval was). Ik klonk als een verbitterde idioot. Mijn punt ‘cultuur vs. religie’ heb ik pas op het einde kunnen maken. Ik heb Tarkan een biseksueel genoemd. EN nog zovel shittige dingen.
Maar toch.
Luister zelf maar.

Deel 1 Interview

Deel 2 Interview

Leave a Reply

