The Evil is gone

Het is weg. Het is eruit. Het kwaad.
En ik ben alleen maar menselijk bij gratie van tientallen pijnstillers. Dit lijkt me trouwens een uitstekend moment om eraan verslaafd te geraken. Eén van die wonderpillen en ik voel niks. Fysiek als mentaal. Heerlijk.
Spijtig neveneffect is wel dat ik constant het gevoel heb ik tranen uit te willen barsten.
Maar toch. Alles is beter dan die pijn te voelen. Alles is beter dan op dit moment na te denken.
Alles. Beter.

Nu is hte gewoon afwachten tot het terugkomt. Dat vreselijke kwaad. Terugkomt. Kwaad.

*denkt uitermate positief*

2 responses to “The Evil is gone

  1. Denk positiever!

  2. Hopelijk voel je je snel weer beter.
    Aangezien we niet weten waarover het hier gaat is het ook moeilijk om te reageren.
    Veel beterschap gewenst in ieder geval.

Leave a Reply

