Morgen

Morgen is het zover. Dan gaat den dees binnen. Niet in een gekkenhuis. Neen. Dat zou teveel “living up to expectations’ zijn. Neen. Morgen gaan ze al het kwade uit mij wegsnijden. En weeral neen. Het is géén lipo of géén lobotomie. Het echte kwaad gaat eruit.

En ik ben bang. Bang.

Mijn hoofd zegt dat dit nodig is. Dat dit levensnoodzakelijk is. Maar mijn hart wil weglopen. Weglopen in de richting van Malta. Of Berlijn. Maakt niet uit. Gewoon weglopen. Want ik ben bang.
Maar het is nodig. Het is levensnoodzakelijk.

Scheisse shit.

2 responses to “Morgen

  1. He? Welk kwaad dan?

    Sterkte daar!

  2. Sterkte Batje🙂
    Let me know how it went, but I’m sure everything will go fine!

    xXx

Leave a Reply

