His Higness Amsterdam

Een weekend Amsterdam was juist wat ik nodig had. Mijn hoofd moest even vrijkomen. Weg met alle gedachten. Weg met alles. En Amsterdam met haar bijhorende Hollandse groenten heeft haar job naar alle voldoending kunnen uitvoeren. Ik was 3 dagen compleet weg. Met vrienden, maar ook alleen. Ik was niet de meest genietbare persoon en zeker niet de meest sociale persoon dit weekend, maar alles had zijn redenen.
Maar Amsterdam heeft me een paar noodzakelijke beslissingen laten nemen. De stad die gevuld lijkt met herinneringen aan een lang vervlogen zomer zal ook mijn toekomst bepalen. En daar kunnen we alleen blij om zijn. Want er is een toekomst. Enerzijds een beperkte toekomst. Maar anderzijds ook een toekomst die meerdere perspectieven biedt. Meerdere, hoopvolle, idealistische… en nog meer crap.

Een toekomst.

Leave a Reply

