*bleep*

Ik weet het niet meer. Ik voel ook gewoonweg niks meer.
En dat terwijl alles zeker is. De 90% zekerheid is omgezet naar 100%. De keuze moet gemaakt worden tussen 3 mogelijkheden. En allemaal lijken ze nietig, onzeker en met een zeker einde eraan verbonden.
Maar ik wil gewoon niet. Of ik wil wel. Ik wil tetteren tegen de sterren op. Ik wil wegvluchten in slechte moppen. Ik wil normaal doen.
Dat terwijl niks meer normaal is.

Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Ik ben de weg kwijt.

I don’t know anymore. I feel nothing anymore.
And this while everything is certain now. The 90% changed into a 100%. Choices need to be made. Choices between 3 routes. Routes that all look like they will end.
But I just do not want to. Or I want to. Want to make bad jokes. Talk like I never talked before. I want to be normal again. And nothing is normal anymore.

I just don’t know anymore. I’m lost.

Leave a Reply

