The journey to Helsinki

De laatste tijd lijkt het niet alleen meer dat ik alleen maar reis. Het is zo. Twee dagen (zelfs langer want we zitten no nog maar in Tallinn) heeft het me gekost deze keer. Twee dagen boeken lezen, ontelbare keren mijn mp3-speler mishandelen en natuurlijk 2 dagen nadenken. En die 2 laatste dingen liepen hand in hand doorheen het met sneeuw bedekte landschap dat we mochten aanschouwen vanaf Polen.
En dan mag je je natuurlijk afvragen naar wat ik luisterde en waarover ik nadacht.
Hier volgt dus het Youtubevideo’tje met uitleg. Please take into considaration that I haven’t slept.

Mét stip op 1) Isin Karaca – Tutunamadim

Een lied dat al herinneringen met zich meedraagt vanuit het jaar waarin het is uitgebracht. Maar nu, met al dat gehartbreek de laatste tijd, krijgt het een nog specialer plekje in mijn gedachten en zijn. Ben nereye… Sen oraya… Een afscheid. Een waardig afscheid. Zo zonder gezever en holle woorden.

Op 2 weeral een lied dat welbepaalde herinneringen naar boven brengt (dank u Juut voor het emomoment op de fuif trouwens) Herrineringen aan, hoe raad je het toch… een ex… de ex… Flo.

Janet Jackson – Together again

En dan een lied waarvan de woorden zoveel zeggen. Meer dan ik kwijt wil hebben, maar ze zeggen zoveel, mijnheer. Veel te veel. 3) Timbaland ft. One Republic – Apologize

Er was eigenlijk nog een lied, maar bij nader inzien lijkt het me te persoonlijk om dat hier te posten. Wie weet krijgen de verkeerde mensen wel de verkeerde gedachten. En dat willen we dan weeral niet.
Waarbij ik eigenlijk verwondert ben dat ik eigenlijk met 3 fooking youtubevideo’s te plaatsen het gevoel heb iets ongelofelijk persoonlijks weggeven te hebben. Fook. Shit.
Is het nu al zo ver mogen komen?

(Mijn excuses trouwens voor de eerste foto. Ik ben zo extatisch over de aanwezigheid van sneeuw en de eerste foto die ik tegenkwam, na “snow” op google te hebben ingetikt, was deze en ik vond het stiekem wel iets grappigs hebben. En eigenlijk wil ik er ook mee zeggen dat ik mijn reet eraf aan het vriezen ben! Reetverwarmers! Hier! Nu!)

Leave a Reply

