Shitface

I zou zoveel kunnen schrijven. Ik had al iets voorbereid over het nieuwe jaar of iets over het begin van de solden. Iets over hoe voorbijgestreefd nieuwjaarswensen eigenlijk zijn. Of hoe belachelijk fashoinaddicts in soldenperiodes zijn. Maar het lukt me helemaal niet. Ik ben gebroken. Ik weet het niet meer. Ik wil wenen. Ik wil schreeuwen. Maar niks gebeurt. Niks. Ik voel me dood vanbinnen. Ik ben dood. Ik voel niks. Of juist teveel. Ik weet het allemaal niet meer. Ik wil wenen. Ik wil schreeuwen. Ik wil hysterisch worden.
Ik wil Simon terug, maar is onmogelijk. Onmogelijk. Ik wil. Ik mis.
Waarom ben ik toch zo?

One response to “Shitface

  1. knuffel

Leave a Reply

