Eindig

Alles is eindig. Aan alles komt een einde. Niks is oneindig. Niks kan blijven duren. Altijd weer komt er dat moment om afscheid te nemen. Dat moment waar het gemis begint. Maar ik heb mijn twijfels of ik nu wel daadwerkelijk iets zal missen.
Hoewel het afscheid deels gedwongen is, voel ik me opeens zo vrij. Zo vrij en ongebonden. Zo stresloos. Opeens.
Het een last die van de schouders valt, noemen zou te grof zijn. Maar toch.
Het mocht ook eens gebeuren; afscheid zonder missen.

One response to “Eindig

  1. Ik ben trots op je.

Leave a Reply

