Een droomweekend

Gepland was een weekend met het lief in Den Haag. Een rustig en romantisch weekend. Met zo weinig tijd tezaam is het wel nodig om bij tijden melig en emo-romantisch te doen. Maar een pseudo-bronchitisch en een gestolen schoudertas staken er een stokje voor. Ik voelde er gewoon niks voor om zonder identiteitsbewijs naar Nederland af te zakken en niet eens een coffeshop binnen te mogen gaan. Bugger, maar dan maar een weekend, mét lief, in het verre Hoepertingen. De boerenbuiten. Mét lief en mét Petekindje. Verschrikelijk melig en gezellig. Een weekend in de zetel liggen, proberen beter te worden, met het lief dat constant lief staat te wezen en constant staat te koken zodat de dees terug op krachten zou kunnen komen. En een weekend waarin het petekindje niet uit mijn armen was weg te slaan.

Het beter worden is niet gelukt. Maar het was wel hartverwarmend.

Ik heb lief. Ik ben lief. Mijn lief.

Nu alleen maar hopen dat het lief geen onnatuurlijke drang om zich te reproduceren krijgt. Een weekend een kind vasthouden en liefhebben is iets anders dan er zelf aan te beginnen. En dit moge een duidelijke hint zijn ^^.

Ik heb lief. Hij is lief. Mijn Lief

One response to “Een droomweekend

  1. je bent schattig🙂

Leave a Reply

