Hostel Love ||

Hoe marginaal is het eigenlijk wel? Ik voel me enerzijds als een verliefde gek en anderzijds als een goedkope hoer. Een nacht met je geliefde in een gehuurd kamertje doet toch veel met een mens. Soit, marginaliteit alom dus.
Een fles goedkope rode wijn, wat kaas en stukken chocola. Eigenlijk hadden we beter in Parijs gezeten dan in de Europese hoofdstad. Of wordt juist die Europese hoofdstad voor ons de hoofdstad van dé Liefde?
Ah ah. Ik verval weer in het vragen stellen zonder er antwoorden op te willen weten of zonder ze ook maar te zoeken. Ergens lijkt het me fout in deze relatie. Wat noemt men trouwens een relatie? Twee weken na een eerste kus, een drietal keer vleselijk contact of de hernieuwde opflakkering van een gevoelsleven?
Ik zou er geheel over kunnen uitwijden, maar dit is iets wat goed voelt, wat voortbestemd lijkt. Zware woorden misschien voor wat nog maar pril lijkt, maar dit is het gewoon. Dit lijkt verder en dieper te gaan dan al mijn eerdere relaties bij elkaar. En ja, dat is vreemd.
En ja, ik weet dat ik genoeg melig heb gedaan voor één en enkel blogbericht.
*einde*

One response to “Hostel Love ||

  1. Melig zijn wij

Leave a Reply

