Hostel of Love

Ik veronderstel dat ik gek ben. In plaats van op de trein te springen en mijn reet naar Den Haag te te bewegen, laat ik Simon naar Brussel komen. Waarom? Om een nacht tesamen door te brengen in een jeugdherberg. Enerzijds als compensatie omdat hij niet meegaat naar het Ecoloj – Jong Groen! weekend in Namen, anderzijds omdat prille relaties eigenlijk veel daadwerkelijk contact vereisen.
Nog gekker is dat ,op dit eigenste ogenblik, mijn ecologische zelf geen bezwaar heeft met hem die met de auto afkomt vanuit Nederland. En dat terwijl ik zelf nog deze middag bezwaar maakte om voor 3 dagen naar Helsinki te vliegen. Een lange afstandsrelatie. F*ck it zeg. Ik plant wel een geheel bos als onze kinderen geboren zijn.

Leave a Reply

