Zattigheid ten voeten uit – Marginaal

Geef Battal alcohol en er zijn een paar dingen waarvan men zeker kan zijn. Battal maakt zich belachelijk. Battal doet idioot. Battal doet dingen waarvan hij later o zo veel spijt zal van hebben. Battal laat zijn marginale zelf naar buiten komen.

Wat is er dan gebeurt?
Gisterenavond beloofde een marginale avond te worden. Afspreken met een paar lesbo’s om naar een WJNH-fuif in den twieoo te gaan is op zich al marginaal, maar als men weet wat voor mensen daar rondlopen en wat voor muziek daar gedraaid wordt. Dan weet men ook dat het niet goed kan aflopen.
Nogal vroeg op de avond was den deze al wat zatterig. Met dank aan Juut en marginale muziek op heur kot. Toen we uiteindelijk naar de Overpoort trokken, alwaar we hadden afgesproken met Marlous en haar Ijslands lief Driffa, veranderden de plannen lichtjes. We moesten en zouden eerst een hip lesbofeesje uitchecken. Hip mijn reet ja. Een feestje dat plaatsvond op amper 200m van bij mijn bomma’s en 400m van bij mijn moeders thuis. Johei. Ook de aldaar aanwezig zijnde 30-plussers en slechte muziek waren niet echt aangenaam te noemen. Het hippe en toffe was geheel overschat. Nooit ga ik nog naar lesbofeesjes.

Maar gelukkig besloten we om het lesbofeesje af te breken en terug richting Overpoort te strompelen. Na veel gezever en zattige praat met zelfs een Gentenaar die dacht beter dan mij te weten waar in godsnaam Kiewit gelegen is, kwamen we aan in de Twieoo. Volledig zat en niet geheel bij bewustzijn. Die voorgaande Gemoedstoestand heeft ertoe geleid dat mijn reet geen minuut heeft stilgestaan. Dansen, dansen en nog eens dansen. Marginaal wezen.
Een op en top fantastisch feesje.
Volgens Marlous had ik zelfs beet, dus heb ik met mijn domme kop nog eens mijn telefoonnummer weggegeven op het einde van de avond. We kunnen zeker zijn dat we daar ook niks van gaan horen.

Soit, om 7 uur was ik thuis en nu pas ben ik wakker. Met hoofdpijn. Verschrikkelijke hoofdpijn. Zodus, een goede raad voor alle kleintjes ; Meng voor fooksake nooit martini, bier, Finse vodka, Bacardi breezers en weed. Nooit! Of je zal het je beklagen.

Leave a Reply

