?

Vreemd. Nog maar een 10 minuten geleden was ik een blog aan het schrijven over de situatie in Turkije. Want zoals men weet is de toestand daar problematisch te noemen. En blijkbaar verwacht men van mij dat ik afkom met een genuanceerde mening. Neen toch, echt waar? Maar ik heb er hoegenaamd geen zin in. Mijn niet gepubliceerde opinietekst niet na gelaten wil ik er niks over kwijt. En eigenlijk ben ik stiekem zelfs blij dat hij niet gepubliceerd is.

Mijn mijmeringen brachten me naar de naam van mijn blog. Of liever de URl van deze blog. Er staat op deze blog namelijk nogal veel zever en soms loopt ze zelfs over van de marginaliteit. Misschien is de tijd gekomen om daaraan een halt toe te roepen.
Daarom, als zoveelste poging om deze blog wat minder belachelijk te maken; een naamsverandering!

2 responses to “?

  1. aha, hier zit je nu🙂

  2. shit eh! de naamsverandering was ook een beetje om ambetante lezers weg te houden en het is niet gelukt! ^^

Leave a Reply

