Live-blogging (of hoe deze shit ook genoemd mag worden)

Het beloofd een kei-marginaal weekend te worden. Alle facetten zijn aanwezig. Dat belooft.
Sinds gisteravond ben ik bij Evy, de schat, de hoerentrut.
Marginale muziek, Celine Dion en ATC, op de achtergrond hebben we vandaag al evy’s kot gekuist. Met piepje, het knotsgekke kussen van Evy. Ik spreek me er niet over uit hoe geschift het wel is om je kussen een naam te geven en erover te praten als een legale persoon altegaar. Evy zegt juist dat ik moet schrijven dat ook Karen, de blonde fashionista, ook aanwezig is, in gedachten en in de gedaante van haar sloffen en heur badjas. We wore them all ^^.

Het is marginaal, maar dat hadden we al gezegd. Het enige dat niet marginaal zal zijn aan dit verlengde weekend is het concert van Mark Ronson vanavond. Nu nog iemand vinden die wil meegaan. Een chinese vrijwilliger iemand? En dan mag ik zeker aan je tetten zitten toch? En aan je piemel? Want het is tenslotte poeperkesdag vandaag ^^. Poepen moeten we doen!

Poepen op Campo Santo bijvoorbeeld.

En dan is het nu tijd om deze blog af te sluiten, voor we onthullingen doen over al wat voos en pervers is en in onze gedachten ronddwalen.

Leave a comment