weirdnessesssss…


Golven van pijn slaan zich kapot op mijn hersenpan. Wallen ontsieren mijn knappe gezicht. Rode plekken op mijn gehele lichaam laten uitschijnen dat er een besmettelijke ziekte zich in mijn licaam heeft genesteld. Een mond die nog droger is dan de Negev-woestijn. Een slaaptekort dat onmogelijk ingehaald kan worden, misschien in 2015 ofzo. Op en neer deinend op een waterbed dat gevuld lijkt te zijn door onverwerkte emoties.

Crap!
Ik lijk wel één of andere emo-trut die ik direct in elkaar zou willen slaan, doodtrappen.

Leave a Reply

