Een feesje in de stijl van FYEG.

Mijn eerste echte Brusselse FYEG feestjes is een feit. Gisterenavond in Brussel. Het nieuwe appartement van Judith was voor meerdere redenen de plaats van delict te noemen. Aanwezig waren de leden van de FYEG structures working group en allerlei ander schuim der wereldzeeën.
Het valt moeilijk om het feestje, nu een halve dag later, te beschrijven. Het was dan ook chaotisch en raar. Ja, raar. Verschrikkelijk raar.
Eigenlijk zijn drugs, hopen alcool en verschrikkelijke homomuziek kernwoorden onm de avond en de nacht te beschrijven. Ik was dan ook één van die idioten die de gehele nacht heeft doorgedaan. Daarna zorgen dat het alarm uitgeschakeld werd van het Groen! secretariaat, het ontbijt verzorgen, een eerste workshop proberen te begeleiden, was niet gemakkelijk te noemen. Het was zelfs een hel. Ik ben nog steeds verbaasd dat ik op dit moment nog wakker ben. En dat ik mijn goed humeur terug heb. Verschrikkelijk en raar.
Maar toch, het was het allemaal waard. Het karikaturaal en stereotyp gedrag inbegrepen. Nu weet ik het tenminste zeker. Ik heb er goed aan gedaan om bij FYEG te komen werken.
Meer feestjes! Ik wil meer.
Hopelijk vanavond.

Leave a Reply

