Een Feestje?

Vrijdagavond.
Een fuif op het programma. Een olebifuif dan nog, nodedoeme.
Ik ken mezelf. Dat is niks voor mij. Een ganse avond opeen gepakt met volk dat naar elkaar staat te loeren en elkaar loopt te keuren. Nah. Niks voor mij. Ik ga liever ergens uit waar wel goede muziek gedraait wordt. En waar wel leute gemaakt wordt. Niks artificieels enzo.
Maar toch. Lesbo’s kunnen zo overtuigend zijn.

Al bij al werd het toch nog een prettig avondje. De muziek kon beter, maar het was uiteindelijk zo slecht nog niet. Het gezelschap kon eigenlijk niet beter. Lesbo’s en een occasionele hetero die hun booty shaken. Nothing can top that.
En er was natuurlijk de nodige alcool en weed aanwezig. Het kon dus niet op.

Wat de avond nog beter maakte was het prettige weerzien met vrienden. Vrienden die ik al niet meer had gezien sinds mijn verhuis. Jammer maar helaas zag ik ze dan nog eens rondstruinen tegen het einde van de avond aan. Maar toch.

Een fijne avond, of iets dat er op trok.
Niet veel woorden nodig om het te omschrijven.
Het was leuk.

3 responses to “Een Feestje?

  1. Vond het persoonlijk wel jammer dat ge me zo boertig negeerde en me zo te kijk zette bij je vriendinnen. Als ik je nog eens zie haal ik eerst een pint, lap je me dat dan nog eens kap ik die wel over je… lekker gay… ohnee dan zou het witte wijn moeten zijn!😉

  2. ik was high en dan ben ik uiterst asociaal ^^ … plus het feit dat iedere idioot vant forum de nood voelde om te komen vragen of ik wel B was deed mij uiterst truttig worden. Mijn excuses. De volgende keer trakteer ik op een ubermannelije pint om het goed te maken ^^

  3. een holebifeestje zonder mij? Wat haat ik je nu. We konden samen gelachen hebben met al die zieligaards. Wat jammer, but it`s your loss. Just so you know.

Leave a Reply

