Pukkel de pukkelpop

Dit jaar waren er nu géén plannen om pukkelpop aan te doen^^. Het eeuwige getwijfel en de nood om een weekend te rusten lieten me besluiten om dit jaar pukkel maar eens over te slaan. Behalve dan het heimelijk verlangen om Tool eindelijk aan het werk te zien, dat bleef maar sluimeren. Maar door hands Gods geslagen voelde ik mij de tweede dag van pukkel zo vermoeid dat ik van geen kanten mijn bed uitgeraakte.
De zaterdag, de derde dag van pukkel, werd ik wakker door mijn telefoon die afging. Een trut eerste klas, die mij zo vroeg na de middag wakker maakte. Met natuurlijk de vraag of ik naar pukkel wou gaan.
Hoe we er uiteindelijk aan de wei zijn verzeilt, binnen zijn geraakt, het is allemaal één groot mysterie. De legale en illegale drugs hadden hun werk goed genoeg gedaan.
Terwijl in voorbije jaren pukkel een festival was om nieuwe groepen te ontdekken en zodus van hot naar her te rennen, was deze pukkel een oase van rust en ontspanning. Ik kan me ergens flarden herinneren van Goose en Cocorosie, maar die flarden zijn zo vaag dat het ook wel eens kan zijn dat ik het allemaal van horen zeggen heb. Maar toen kwam Tool.
Nog nooit gezien en nog maar sinds kort leren kennen, maar het was totaliter Af!
Ik ben weeral eens verliefd!

One response to “Pukkel de pukkelpop

  1. hoe ge kunt u ni veel herinneren! das gewoon een slecht excuus om niet te moeten toegeven dat je bewust met mij hebt staan tongen en met je handen onder mijn topje hebt gezeten! gijse vettigaard!

Leave a Reply

