Jong Groen! Zomerkaravaan – een verslag

Jong Groen! zomerkaravaan. De afwezigen hadden weeral eens ongelijk.
5dagen gevuld met weinig slaap, veel alcool, megaveel roddels en een occasionele ambetanterik.
Je kan zeggen wat je wilt, maar een Jong Groen! zomerkaravaan is altijd een belevenis op zich. Al is het maar omdat ik altijd wel dingen kwijtspeel of mijn spullen over gans Vlaanderen verspreid lijken te raken. Deze keer was het dan ook niet anders. Mijn portemonnee die gepikt is en gelukkig alleen mijn trui die ergens is blijven hangen. Vorig jaar was het anders. Alhoewel mijn portemonnee wzel wat hartpijn veroorzaakt.
Soit!
Jong Groen! zomerkaravaan! Volgend jaar MOET je erbij zijn!

2 responses to “Jong Groen! Zomerkaravaan – een verslag

  1. proficiat aan de kersverse peter!

  2. Battal ik vond het de max.

    Hopelijk zag je me nie tals die occasionele ambetanterik, zo ja wil ik bij deze mijn verontschuldigingen aanbieden.

Leave a Reply

