Rabia… wij zijn onversierbaar


Het is vandaag toch geen Amsterdam geworden. Tot mijn grote spijt.
Gisterenavond belde Rabia om in de namiddag af te spreken. Daar zij één van mijn beste vrienden is en ik het na onze 7maand durende ruzie niet aandurf om haar nog eens te verliezen, moest ik haar wel verkiezen boven Cem. Het werd dan ook een prettige late namiddag en avond.
De zon die scheen, genoeg alcohol, wat pretsigaretjes, een verlaten park in het midden van Hasslet en ons favoriete gespreksonderwerp: mannen; dat maakte ons weerzien een heugelijk gebeuren. En nog eens hebben we onze belofte hernieuwd; als we op ons 30ste nog steeds niet van de straat zijn geraapt door een zieligaard die ons wilt hebben, dan trouwen we met elkaar. Dan zal de wereld verstomd staan hoe kleinburgerlijk ook wij kunnen zijn.

4 responses to “Rabia… wij zijn onversierbaar

  1. haha! ooit moeten die poofta’s toch beseefen dat WIJ de moeite waard zijn. Dan zullen zij ons verkiezen in plaats van die blonde huppelkutjes. Bedankt voor de mooie avond. Het was lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.

  2. groot gelijk!

    mr toch vind jullie allebei hopelijk de man van je leven! voor je 30ste dus😉

  3. groot gelijk? zijn wij ZO onversierbaar ja?😀

  4. groot gelijk dat jullie met elkaar gaan trouwen dus, moesten jullie niemand vinden😉

    maar jullie zullen wel de geschikte mannen tegenkomen, ik ben er zeker van🙂

Leave a Reply

