Rufus One, Rufus Two, Wainwright is a fooking genius

Sinds ‘Complainte de la Butte’ uit Moulin Rouge ben ik een ongelofelijke fan van Rufus Wainwright. Wacht even. Ik ben een wispelturige fan. Alleen als ik in de Rufus-stemming ben, dan kan ik zijn muziek verdragen. Meer nog; als Rufus opstaat mag men mij niet storen.
Rufus is gewoon fantastisch! Zijn stem! Die blik in zijn ogen! De emotie die van zijn gezicht af te lezen valt! Zijn zekzie bakkebaarden!
ik hou van Rufus ^^

En stoor me nu voor de komende 3 à 4 uur NIET ^^

2 responses to “Rufus One, Rufus Two, Wainwright is a fooking genius

  1. Rufusje is natuurlijk een overduidelijk talent.
    We (Lukas, Wim, Pieter, Maite en ik) zitten hier op Stef zijn loft en missen je! Zelfs de martini-vodka mist je! kom terug😦

  2. mocht ik kunnen… ik zou direct terugkeren…
    directomento!
    zuip ze! ^^

Leave a Reply

