2 Nights in Paris

Niet zoals gepland, verbleef ik nog een nachtje langer in Parijs. Het was door een samenloop van omstandigheden. Teveel drank en feestjes die maar door bleven gaan waren het excuus om nog een nacht langer te blijven.
De blogtitel verwijst uiteraard niet alleen naar 2 nachten Parijs, maar ook naar hét gespreksonderwerp dat steeds terug leek te komen; Paris Hilton, wannabe Paris Hiltons en bij uitbreiding elke slet die ooit in de roddelpers ter sprake komt.
Het is verbazingwekkend hoe de bizarre weetjes uit de Dag Allemaal, die ik alleen lees in het wassalon, uit mijn mond kwamen met bijpassend comentaar.
Uiteindelijk zijn de voorbije dag en bijhorende nachten enorm uitputtend geweest, maar o zo entertainend.
Het moge gezegd worden: Parijs is een levende stad, in alle betekenissen van het woord ‘levend’.

En morgen gaan we liften naar Amsterdam!

2 responses to “2 Nights in Paris

  1. ik ben verbaasd dat je geen vermelding hebt gemaakt van je draguitstap.
    Zeker voer voor een volgende post?
    Het was alleszins nog eens leuk om je gezien te hebben. We moeten dit meer doen.

  2. Draguitstap? Vertel! Vertel! Vertel! Me curious!!!!

Leave a Reply

