Genoeg?

Ik weet het, ik blog teveel. Het is maar dat ik enkel hier een letter op het scherm getypt krijg. In word-bestanden lijken mijn vingers boven het toetsenbord te zweven en dat terwijl ik teveel deadlines heb om me aan te houden.
Mijn hoofd zit té vol en de inhoud komt er deze keer niet uit in de vorm van getypte woorden. Ik drink de laatste weken ook gewoon teveel. Drinken, schrijven en roken zijn dingen die mij meestal wel goed afgaan. Zelfs als ze tezaam gedaan worden. Maar ik voel dat ik op begin te geraken. Het nadeel aan drinken en roken is, bij het ontnuchteren, dat ik me depri begin te voelen. Dan is er de keus van blijven roken en drinken of gewoon mijn bed in te kruipen. Ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Voor ik nog een blog schrijf.

ToolHooker With a Penis

Leave a Reply

