Flikkerlicht

Een rare gedachte flikkert ergens in mijn achterhoofd.
Eind Augustus zal ik mijn lieftallig kot moeten verlaten. Einde van mijn 2-jaar durende huurcontract. Het kot dat ik al 2 jaar met tussenpozen bewoon.
Ah! Steek! Door! Het! Hart!
Ik ben eigenlijk gesteld geraakt op mijn kot!
Oké!
Het ligt ver uit het Centrum van Hasselt (Maar kan iets uberhaupt ver uit het cantrum van Hasselt ligge?).
Wel elke dag is er een terroristische actie op mijn gehoororganen van de ezel en pony die de wei, die zich naast mijn raam bevindt, bevolken en die er een freaky paringsritueel op nahouden. Kinky eerste klas, wat zeg ik: ze hebben godverdomme het woord kinkey uitgevonden.
Het is hier vreselijk vuil!Men kan gewoon een gehele maaltijd op de vloer van de keuken vinden. Of het aangeraden is om dat op te eten valt ten zeerste te betwijfelen.
Mijn kotgenoten zijn freaky people! Leef eens samen met Hollanders, Duitsers en Egyptenaren en je zou voor minder maken dat je op de eerste boot naar Ijsland nemen.

Maar toch.
Het is mijn kot. Mijn eigen geheel gezellige kamertje.
Dat kamertje ziet er wel heel wat minder gezellig uit nu ik bijna al mijn boeken en cd’s heb weggegeven. Zeker nu ook de posters en ornamenten in mijn herinneringskoffer zijn verdwenen.
Ik moet me namelijk emotioneel klaarmaken om eind augustus te verhuizen.
Naar waar ga ik verhuizen?
Ik zou het echt niet weten.
Het heeft voor mij geen zin om nog ergens een kot te gaan zoeken. Voor wat? Voor 5 maanden?
Want in Februari vertrek ik hopelijk naar Malta.
Geen enkele huisbaas gaat me iets verhuren voor alleen maar 5 maand.
Maar wat ga ik doen?

Dus mocht iemand weten waar en bij wie ik 5 maandjes kan logeren… bel me! schrijf me! laat me iets weten.
De tijd begint te dringen.

Leave a Reply

