It’s over – of zoiets

Net een emotioneel gesprek achter de rug met M. .
We hebben besloten om het rustiger aan te pakken.
Hij vertrek maandag naar Palermo tot ergens midden September. En ik heb totaal geen zin om de komende maanden naar daar te gaan. Eigenlijk heb ik wel zin, maar dan alleen omdat vandaar het maar 2 uur met de ferry is tot in Malta. En dat lijkt me nu echt geen goede reden om mijn lief te gaan opzoeken.
Ik zie M. doodgraag, daar niet van, maar ik wil totaliter niet naar Palermo. Ik haat die stad. De week die ik er vorige zomer heb doorgebracht was één van de ergste weken in mijn leven. Het enigste wat men daar kan doen om zich niet te vervelen is op het strand te gaan liggen, en juist dat noem ik verveling.
Ergens voel ik ook dat ik in geen geval klaar ben voor een relatie, zelfs al zou dat een LAT-relatie betekenen.
Ik voel zoveel verkeerde dingen.
En eigenlijk wil ik geen pottekijkers erbij.
Ik wil tijd om vers opengereten wonden te laten helen. Op mijn eentje.
Of neen, met alle denkbare drugs erbij. (grapje natuurlijk)

Daarom gaan we, als we beiden terug in het land zijn, kijken hoe het nu verder moet.

Dus eigenlijk ben ik terug vrijgezel tot tenminste September!
Johei!

Leave a Reply

