What the Fook?

Het is duidelijk, ik ben zo emotioneel stabiel als een stoel met 3 poten. Kolerig gewoon.
Ik ben de afgelopen week zo fel door elkaar geschud dat het voor mij niet mogelijk is om emoties maar te vertrouwen, laat staan ze te benoemen. Herinneringen zijn terug opgekomen. Ik ben volledig overstuur. En natuurlijk verberg ik alles. Een lach is alles wat men krijgt. Tranen komen zelfs niet meer. De alcohol en de drugs van de afgelopen dagen hebben blijkbaar geheel effectief hun werk gedaan. Toch razen de emoties door mijn lijf. En alles staat weer op losse schroeven.
Vanavond zag ik M. voor het eerst terug in een week tijd. En wat deed ik? Ik reageerde nog koeler dan de fooking Noordpool!
Door alle emoties en herinneringen zit er iemand anders in mijn hoofd. En dat terwijl ik eigenlijk alleen aan M. mag denken. We zijn godverdomme maar 2 weken terug tezaam. En ik zie hem graag.
Maar scheisse! Op dit moment kan ik echt mijn gevoelens niet vertrouwen. Ik mis teveel mensen. Ik mis teveel.

Leave a Reply

