Schaamtelijk

Wat is er allemaal in Battal zijn leven gebeurt?

Behalve nog wat meer melige gedachten die door mijn hoofd dwaalden en me bijna mijn onbijt kosten. Het verliefd zijn is echt slecht voor mijn natuurlijke sarcastische aanleg. Pokkeslecht gewoon.
Maar wat vandaag speciaal maakte was dat Jutta na de middag opeens op msn vroeg of ik toevallig geen zin had om mee te gaan naar Les Ardentes. Les Ardentes is een festival in Luik dat dit jaar voor de 2de keer plaatsvond. Ons plan was om gratis binnen te geraken. Deels omdat Jutta niet wou betalen en deels omdat ik gewoonweg blut ben. Natuurlijk zei ik direct ja!
Na wat heen en weer palaver hoe we daar in hemelsnaam konden geraken, kwam Jutta mij oppikken met de auto.
We hebben in Luik heel wat moeten zoeken om uiteindelijk meer per ongeluk op het festivalterrein aan te komen.
En toen kon het natuurlijk allemaal beginnen. We moesten een manier vinden om voor niks binnen te geraken. Ik heb er al wat ervaring mee. Maar toen kende ik het terrein al van tevoren of kende ik mensen die er al waren. Deze keer kon ik dat niet zeggen. Na, wat leek een triljoen keer, om het festivalterrein gelopen te hebben en het ondergaan van de zon te hebben afgewacht stonden we aan de hekken. Maar er was zoveel security, meer was niet mogelijk. En wat ergerwas was dat er security was met honden.
Toen zakte de moed ons letterlijk in onze schoenen en besloten we terug naar Hasselt te keren. Hoe schaamtelijk was dat. Het zal ons leren om zulk dingen impulsief te doen.
Het was uiteindelijk wel gezellig, daar ik Jutta al een tijdje niet had gezien. Maar ik had toch graag Ladytron eens live aan het werk gezien te hebben, zeker na er zoveel over gehoord te hebben.
Maar ja, het mocht niet zijn.
Volgende keer beter.
En nu mag u die ingehouden lach laten losbarsten ^^.

2 responses to “Schaamtelijk

  1. je hebt ladytron toch gezien?
    dat is zo wat het enige dat we hoorden én zagen en het was niet eens zo goed..dat maak ik mezelf toch wijs.
    In het vervolg een walkie talkie, een trapladder en een fluovestje meenemen en dat komt in orde!

    Ju Tah

  2. ja, we hebben haar gezien ^^. Van over het water heen enzo. En ze was klein en had een zwart jurkje aan! Johei!

Leave a Reply

