Spice World

Het moge dan megamarginaal zijn. Maar ik moet het gewoon toegeven. Ik ben ongelofelijk blij dat de Spice Girls terug samen zijn. Al ga ik spijtig genoeg niet naar één van hun concerten kunnen gaan :(. Maar gewoon de herinneringen die ze bij mij oproepen, dat is al genoeg. Toen ik een klein Battaltje was, was ik een megafan^^. En neen, eigenlijk ben ik daar niet beschaamd om. Girlpower! ^^
Om hun heropstanding te vieren heb ik daarjuist nog eens Spice World herbekeken. Het was al jaren geleden dat ik die gezien had, zeker van in hun glorietijd. En hoe leuk was het toch niet ^^.
Ze heerschen gewoon. En daar kan niks aan veranderen.

^^

Leave a Reply

