I’m nuts!

Ooit, lang, lang geleden had ik eens een vriendje. Een fantastisch vriendje. Hij was dan ook het merendeel van onze relatie in het buitenland. Tot na een half jaar hij nog niet eens 3 belangrijke woorden kon zeggen. Idem was zijn antwoord op mij ‘ik hou van jou’.
Het ganse afgelopen jaar heb ik hem proberen te vergeten. Na het aflopen van onze relatie voelde mijn hart koud en zielloos. Hoe moeilijk het contact tijdens het afgelopen jaar ook was, er was contact.
En nu, vanavond, stond hij opeens aan mijn deur toen ik terugkwam van date met mijn (opnieuw) allerliefste Rabia.
We hebben intensief gepraat gehad.
En nu?
Nu gaan we het nog eens proberen.
Ik ben totaal gek dat ik dit wil doen. Ik ben GEK! GEK! GEK!
Het gevoel dat mijn hart weer eens gebroken zal worden is onnoembaar voelbaar.
Maar hij ziet mij graag en ergens… ergens diep van binnen weet ik dat ik hem nog steeds graag zie. Hoe idiot het ook moge klinken.
Het voelt raar aan.
Maar ik zal wel zien wat de tijd brengt eh.

One response to “I’m nuts!

  1. tijd brengt altijd raad, enzovoort..

    en je kan maar proberen zeker, waarom niet..

    ik moet (wil) trouwens je hele lift-avontuur nog lezen, maar dat zal voor morgen zijn.. het vriendinnetje wil hier naar Prison Break kijken😉

    groetjes!

Leave a Reply

