Roadtrip on another blog

Deze vrijdag, de 22ste juni, zal deze idioot met een kutgezicht op een roadtrip vertrekken. Met bijna geen geld en alleen vertrouwend op de weg die voor mij ligt zal ik naar Turkije proberen te liften.
Voor mij zal dit bigger than life worden.
Het is de eerste keer dat ik zoveel risico’s neem. Ik heb er een jaar over getwijfeld, maar nu is het tijd om het avontuur op te zoeken. Als hier geen goed boek uitkomt dat uitgegeven wordt dan weet ik het ook niet.

Mijn roadtrip is te volgen via http://www.battalontheroad.blogspot.com
Wish me luck !

2 responses to “Roadtrip on another blog

  1. wow! succes ermee!

  2. zwijg stil!

    ik ben zo zenuwachtig als het kan gewoon niet erger. :s

Leave a Reply

