Faithless – Instant hapiness

Ooit was ik een klein jongetje dat diep ongelukkig was. En toen kwam er Pukkelop. Daar zag dat diep ongelukkige jongetje Faithless. Eén megagroep!
Het intriest jongetje voelde de emoties door zijn lichaam daveren en danste een uur de ziel uit zijn lijf. Op dat moment wist dat ongelukkige jongetje zeker dat gelukkig zijn echt bestaat.

Daarom wil dat ooit zo ongelukkige jongetje in mij u een dosis voorverpakte vrolijkheid geven.
Faithless met Insomnia

wat het allemaal nog leuker maakt is dat na het optreden van Faithless het gelukkig jongetje naar de backstage rende en door het hek : “I love You” schreeuwde naar maxi Jazz en Sister Bliss. En Maxi Jazz antwoordde met : ” We Love You Too”.

Ow ja: mocht iemand interesse hebben. Ik verkoop mijn combiticket voor Werchter aangezien ik dan hoop in Turkije te zitten ^^. Mail Mij!

Leave a Reply

