Wankers!

Vorige week, tijdens het Fyeg studysession, kwamen we op een nacht op een verhelderende verklaring waarom mensen rechts of conservatief stemmen. Ze hebben eenvoudigweg niet genoeg van dattum. En daarom stemmen ze maar op de mensen die er niet fuckable uitzien. Mensen willen gewoon niet stemmen op iemand die wel iets krijgt wat zij niet kunnen krijgen.
Door al die rukkers zitten we nu in Vlaanderen opgescheept met Yves Leterme. Voorgaande theorie lijkt te kloppen als een bus bij den Yves. Want wie zou in hemelsnaam den Yves willen neuken (behalve zijn geit)? Den Guy was tenminste nog zekzie met zijn geil spleetje ^^. Nog geiler is den Elio ^^, je zou echt niet willen weten wat ik allemaal met dat heet strikje zou willen doen (wurgseks?).

Ah wat. Deze verkiezingen doen mijn hart bloeden. Ik weet totaliter niet of ik nu blij of bedroefd moet zijn.
De Groen!kandidaten waarvan ik echt hoopte dat ze verkozen gingen worden zijn ook daadwerkelijk verkozen (zelfs met een extra zetel in West-Vlaanderen, die ik niet had voorzien in mijn voorspellingen).
Maar tegelijkertijd is de Spa ongelofelijk achteruitgeboerd, de vld heeft grandioos verloren (wat Somers ook moge zeggen), Lijst Pim De Decker heeft veel meer stemmen gehaald dan ooit iemand had kunnen voorzien en het ziet ernaar uit dat Yves Leterme de volgende premier gaat worden.
Mathematisch gezien kan ik dus echt niet gelukkig zijn eh.
Vlaanderen heeft voor een ruk naar rechts gekozen en natuurlijk heeft de kiezer altijd gelijk. Ze hebben gelijk, maar ik zou willen begrijpen waarom ze gelijk hebben. Want ik kan met al mijn inlevingsvermogen niet begrijpen waarom men zou kunnen kiezen voor een Yves Leterme of een Pim De Decker. Of ligt het gewoon aan mij dat ik die 2 totaliter niet afkan?
Want ik kan ze echt niet af. Ze zijn alles wat ik verafschuw in de politiek (en dan spreek ik nog niet over het VB eh). Zo populistisch en met allemaal mooie praatjes, maar zonder aanwijsbaar project. Ze moeten het hebben van andermans ideeën en andermans praatjes, die ze dan pikken of waartegen ze een negatief parcours over opzetten.
Dat ze maar snel een geit (mens of dier het maakt niet uit) vinden die hun gewillig zal bijstaan in hun vleselijke noden. En dat ze dan de politiek vaarwel neuken. En liefst nog heel snel.

Vlaanderen aan de rukkers (en eigenlijk ook aan de geitenneukers)!

Leave a Reply

