Verkiezingen en andere blablabla

Hier zit ik nu. Het is middernacht voorbij en ik zit op de vierde verdieping van het EYC in Straatburg. Naast mij zit de rare trainer van onze studysession, tegenover mij zit de klootzak van een Fin en schuin tegenover mij zit Maria, mijn Maria die ik na deze intense week zo intens zal missen dat ik zeker weet dat mijn hart zal bloeden.
Binnen amper 4 uurtjes zal ik afscheid moeten nemen van mijn allerliefste malteesjes. Ik zal ze zo hard missen! Het voelt alsof er een einde is gekomen aan een deccennia. We zijn de afgelopen week zo close geweest, alles is gedeeld en nog veel meer is betetterd.
Ik voel me nu al op voorhand leeg, alleen al bij de gedachte dat ik mijn Marilyn, mijn Berna en mijn Maria een tijdje niet zal zien.
Daarbij komt het er nog bij dat ik vandaag ook mijn plan om met een bepaalde lekkere Zweed naar Turkije te liften heb opgegeven.
Ik moet echt dringend eens aan mijn examenvoorbereiding beginnen en ik heb ergens het gevoel dat het de komende weken druk gaat worden voor Jong Groen! (ik ben er nog steeds niet uit of dat nu positief of negatief gaat worden).
Daarom ook dat ik op mijn allerliefste Gülin haar voorstel ben ingegaan en heb me nu al een treinticket geboekt om direct na mijn laatste examen op de 22ste naar Izmir te vertrekken, vanwaar we tezamen naar Cerens trouw in Ankara kunnen gaan de 26ste.
Ik kijk er zo al naar uit en het vooruitzicht aan dat reisje zal me waarschijnlijk wel door de komende weken helpen.
Maar aangezien ik toch zo labiel en emotioneel ben zal het niet volstaan.
Ik wil zo graag gewoon weg! Weg van alles. Weg van alle drukte! En weg van alle idioterie.
Diep in mij is er een persoontje dat totaal niet wil weten hoe de federale verkiezingen in België zullen aflopen. Want wat er ook gebeurt, ik zal teleurgesteld worden. Wat er ook gebeurt.
En eigenlijk weet ik niet of ik nog een teleurstelling in de politiek aankan.

ah wat. Ik moet dringend mijn bed inrollen om er over 2 uur er al terug uit te kruipen en afscheid te nemen van mijn lieve Malteesjes.
Slaapwel

Leave a Reply

