What’s wrong

Ik weet niet wat er mis is met mij. Nu ben ik in Straatsburg. Ik zou eigenlijk een ongelofelijke tijd moeten beleven om tezamen met Maria te werken aan een heerlijke en boeiende study session. Maar neen de dees moet zo ongelofelijk zenuwachtig zijn voor presentaties, totaal niet uit zijn woorden komen, ongelofelijk domme moppen verkopen, de irritante adhd’er uithangen. Als ik zo blijf doorgaan zal ik de meest gehaatte persoon worden op dit ding.
Er zit gewoon zoveel in mijn hoofd. Gedachten lijken nergens te beginnen en nergens een einde te kennen. Teveel is zo veel.
Ah crap.
Ik haat het gewoon. Ik had er zo naar uitgekeken, wel extreem zenuwachtig geweest, maar ik had er serieus naar uitgekeken. En nu verpest ik het gewoon door mijn fooking labiliteit.
Stop right now! Thank you very much.

Leave a Reply

