het leven zoals het nooit is geweest en ooit zal zijn

Ik ben blijkbaar ongelofelijk goed in idiote titels te bedenken ^^.
Terwijl ik vanmiddag nog met de handen in mijn kalende kruin zat over vanalles en nog wat, gaat het nu veel better ^^.
De afgelopen dagen zijn één grote miserie geweest; taken voor school die maar niet afgeraakten, mijn taak voor ethiek dat me bijna een deressie gaf, de campagne van Groen! die maar niet van de grond lijkt te komen, de studysession die zaterdag begint en waar ik eigenlijk nog nougabollen voor gedaan heb, een vb’er die het nodig vond om naar aanleiding van deze blog een ongelofelijk ongemanierde mail te sturen, een uitgever die 2 maand nadat ik een paar hoofdstukken van mijn boek had gestuurd antwoord dat het niet in hunne winkel past en nog zoveel meer.
Hoofdpijn en slapeloosheid was wat ik er van kreeg.
Schijterij van hier tot in Tokio!
Maar een mailtje van een Nederlands i’netmagazine dat ze een artikel van mij willen publiceren en een ander gedrukt tijdschrift dat een ander artikel van mij wil publiceren (tegen betaling dan nog wel!) hebben mijn dag/week gemaakt!
Het is niet allemaal miserie! Johei!
En morgen vertrek ik naar Straatburg voor een week! Nog eens Johei! En zie ik Maria en Dana terug! Nog meer Johei!

Johei!

Leave a Reply

