morgen

Morgen is het mijn verjaardag ^^.
Maar het morgen ook de Internationale dag tegen homofobie.In eerste instantie zie ik alle politiek correcte mensen al opspringen uit hun gezellige salon om iets met struisvogelveren in hun reet te steken. O JOY!
Want dat is toch het beeld wat de gemiddelde vlaming heeft he van omo’s , lesbize en vuile bizekzuelen: iets vrouwelijker dan fooking Kylie Minogue met een slap polsje en massa’s veren bij de omo’s , iets mannelijker dan Margaret Thacher met kort haar en een gereedschapkist als accesoire bij de lesbize.

Persoonlijk werk ik graag clichébevestigend: als mensen niet in staat zijn om eens verder te kijken dan hun neus lang is dan is dat voor mij ook goed. En ik haal er ook de grootste voldoening uit om soms eens de idiote Jannet uit te hangen. O yeay! *hairflipp*
Het is leuk om eens idioot te doen en zeker over omo’s en lesbize, maar de naderende volwassenheid gebied ons om het wat serieuzer aan te pakken.

In aanloop van de Internationale dag tegen de Homofobie vond afgelopen zaterdag de BLGP plaats. Voor het eerst in jaren was ik daar niet aanwezig. Voor een deel omdat ik niet nog eens wou afgaan in de ogen van éne Spateef (formaly know als jeune premier voor Agalev), maar ook voor een deel omdat ik me daar totaliter niet meer thuis voel/voelde. Toen ik jonger was was de BLGP een groot aventuur waar ik altijd wel ongelofelijk veel fun had. De laatste 3 jaar is dat gevoel van opperste blijheid echter veranderd.
Diep vanbinnen ergens weiger ik bezien te worden als 1 van die halfnaakte strandjanneten die ergens op een wagen op slechte muziek staan te semi-dansen (het lijkt toch veel op een paringsdans soms).
Als je dan bedenkt dat niet eens een aantal honderd kilometer van hier holebi’s en hun sympathisanten beschermt moeten worden door politie zodat ze niet onder vuur zouden liggen door de talrijk opgekomen tegendemostranten. Hoe zielig is het wel niet.
Wij staan hier gewoon leutig met ons inieminnitruttenkontje te zwaaien.
En ergens zeggen we ook aan die anderen: ow ja we denken wel aan jullie hoor.

Ach wat, als ik bedenk hoe gemakkelijk we het hier soms wel hebben :s.ow neen nu ga ik seffes nog aan ongenuanceerd denken doen brrrrr…
ow crap I’m getting a bit drunk. Het is tijd om hier af te sluiten ^^
have a gay day everybody ^^

Leave a Reply

