Marija Šerifović

IOkay, ik heb het lang genoeg uitgehouden.
Dit is een blog totally dedicated aan Marija Šerifović !
Wat een wijf! correctie: wat een manwijf! Voor de halve finale van ESC had ik de moeite nog niet eens genomen om heur liedje gans te beluisteren, noch had ik de moeite gedaan om er beelden van te bekijken op Youtube, als één van de weinige liedjes. En wat een spijt dat ik daarvan heb! Ik had zoveel eerder fan kunnen worden! Ik had zoveel eerder met die Uberdyke kunnen dwepen. Want ik dweep! Ik ben een uberdweep geworden!
Molitva is bijna niet meer weg te denken van mijn mp3-speler en de keren dat ik die hier op deze eigenste laptop heb gespeeld zal dicht bij de 100 x liggen.
Ik was ten zeerste verrast dat zij mocht doorstoten tot de finale van het ESC. verrast maar blij. Want ze had mijn hart veroverd. Een pot, die de pot pot maakt en tot voorbeeld zou moeten dienen hoe potten er eigenlijk zouden moeten uitzien, met een aantal opblaaspoppen in de achtergrond brachten een lied waar zoveel emotie uit sprak. Emotie die ik nog niet eens zou voelen als kerstmis, nieuwjaar, pasen, mijn verjaardag, moederdag en de 10de juni op één en dezelfde dag zouden vallen. Veel emotie dus.
Ik was er hartstikke door ‘gepakt’ en tijdens de finale moest ik zelfs een traantje wegpinken.

Okay ze is een uberdyke en ze ziet er gewoon niet uit! De act trok ook op geen kloten, behalve dat kleine hartje op het einde. Dat was subliemer dan men van zo een manwijf kon verwachten.
Maar toch ging alles door merg en been. Shit zeg, mijn haar op mijn armen ging zelfs recht opstaan.
Naar mijn mening waren het de tegenstellingen die het hem deden. niemand had gewoon verwacht dat zo een iemand zo een lied kon zingen. Christus! mocht ik haar tegenkomen op straat, ik zou niet verwachten dat daar zo een fenomenaal geluid uit zou kunnen komen.
Maar het kwam eruit en hoe!

lang leve het manwijf! Weg met al die wannabe faghags, rockende treezebeezen en janneten die dringend wat meer boterhammetjes zouden moeten eten.

Moooooooooolitvaaaa…

Leave a Reply

