Nerveus van hier tot in Tokyo

Maar mijne man toch.
Ik ga me zo betreuren dat ik ooit heb meegedaan aan die schrijfwedstrijd van Kleur De Kunst.
Al een week ben ik mezelf aan het opvreten met morgen in gedachten.
Want morgen is het de uitreiking van de prijs en ik ga er naartoe. Maar Ik ben zo klote-nerveus.
Ik ga hier echt spijt van krijgen. De afgelopen week heb ik mijn ingestuurde tekst aan bijna iedereen laten lezen en dat is totaal niet naar mijn gewoonte.
Ik durf meestal nog niet eens een blad door te sturen voor wat feed-back.
En nu stuurde ik het gewoon in zijn geheel door.
Ik heb dus diep van binnen een drang naar bevestiging. En die bevestiging heb ik gekregen. Zelfs van mensen wiens opinie ik ook nog eens waardeer.
En ze waren nog eens positief ook^^.
Weet wel dat ik jullie allen ga vervloeken als ik dat ding niet win.
Mij zo hoop geven terwijl jullie eigenlijk allemaal weten hoe hopeloos het eigenlijk is.
Als niemand mijn boek wil uitgeven vanwege ‘niet commercieel genoeg’ wat ga ik dan die wedstrijd winnen :s

Kut toch!
Waarom laat ik me toch telkens iets aanpraten.
Ik heb er nu al spijt van.
En het ergste van al is dat ik morgen alleen naar die uitreiking mag gaan.
Als ik niet win stort ik mezelf in de Zenne ofzow…
Okay… valt het op dat ik het totaal aan het verliezen ben?
Laten we roken… laten we bidden… laten we vingers kruisen… laten we voor fooksake kaarsjes branden…
Ik wil openlijke erkenning dat ik een goede schrijver ben voor fooksake!
IK WIL ERKENNING!
al de rest kan mijn rug op.

Leave a Reply

