Het leven zoals het is : Dante en Allegria

Dit weekend heb ik sinds lange tijd weer eens wat wat tv gekeken. And It’s freaking me out!
Marginalen in Big Brother die me doen kotsen … Ik kan er alleen maar medelijden mee hebben op de wijze waarop zij alles willen doen voor een handvol geld en the 5 minutes of fame. Hallooo… je hebt er voor gekozen om in dat fooking huis te zitten… en dan zo kinderachtig beginnen wenen omdat je in een kamer wordt opgesloten *roll*
Open en bloot… een programma dat alle taboe’s in relaties uit de weg wil gaan… maar klaarblijkelijk er niet in slaagt dat niet op een platvloerse manier te doen… komaan zeg… als er één iemand is die ik niet wil horen zeggen wat geil is of niet is het toch wel Petra aka La Sekreet.
I want a famous face … waar een fantastische negerin (I really love ’em Kerry ^^) met een leuke stem plastische chirurgie laat doen omdat ze voor haar albumcover meer op Janet Jackson wil lijk. Okay… Janet is faboulous but hey… nobody can look like her.. be fooking realistic…
Waarover gaat televisie vandaag nog?
Seks? Geld? Schoonheid? Roem?

Voorgaande allemaal bij elkaar?
Natuurlijk weet ik dat hierover al veel te veel is geschreven, maar laat me toch even zeggen want ik heb de afgelopen 2 jaren zonder tv geleefd en daar God nu voor dank op mij blote knieen voor.
Het is begrijpelijk dat alles zo begeerlijk is en de drang om op dat kleine schermpje tekomen nogal groot kan worden. Mensen willen er alles voor doen. Op een beetje meer of minder marginaliteit wordt blijkbaar niet gekeken.
BB Betty is blijkbaar een voorbeeld geworden voor velen.
En ik zal direct maar bekennen dat er ooit een moment is geweest dat ook ik bekend, beroemd, rijk, knap en ongelofelijk zekzie bevonden wou worden.
Oja … ik zou alles ervoor gedaan hebben… en als ik mijn adressenboekje bekijk zou ik dat nog steeds kunnen doen ;).
In mijn ‘wilde jaren’ kende en ging ik om met de juiste mensen om er te geraken (wat wel dient gezegd te worden is dat die mensen wss mij niet zo graag mochten als ik hen mocht *gniffel*)
Ik heb zelfs ooit een screentest gedaan bij ketnet… gelukkig kreeg ik de job niet … ik was dan ook high van de nacht ervoor en kon niet stoppen met giechelen voor de camera *roll*. Na mij kwam er een jongen met één wenkbrauw en hij werd uitgekozen… voor fooksake! één wenkbrauw!
Okay ik zie er niet uit bij momenten… maar hell! mijn ogen zijn hun gewicht 100x in goud waard en ik heb CHARISMA!
en op zeldzame momenten ben ik knap… van ver dan wel ^^ dus ik ben wel beter dan één wenkbrauw.

Waar ik eigenlijk naartoe wil gaan is dat ik na die wilde jaren die me een lege portemonnee, een eetstoornis, een ultralaag zelfbeeld en masa’s levenservaring hebben opgeleverd de dommigheden in het leven kunt relativeren… de schijnbaarheid van de tv kan vergeten door gewoon even in een schapenstal te gaan kijken en 2 lammeren zien geboren worden… en niet terugdeinzen zoals bij de gemaaktheid en gortigheid van tv-bevallingen…
Schoonheid zijn 2 zwarte lammetjes : Dante en Allegria ^^
Gelukkigheid is ze in je armen nemen en ze met een papfles melk geven.

Leave a Reply

