Een Warme Samenleving?

Na een paar dagen de Belgische actualiteit niet gevolgd te hebben… ik had ook wat anders te doen nietwaar?…
Klik ik hier zittend in het station van Kopenhagen even een filmpje aan op vrtnieuws.net over het bezoek van een paar Behangkopstukken aan de VS.
En laat ik al even zeggen dat ik gedegouteerd ben… weeral.
Weeral bewoorden die klootzaken (een ander woord zou hun niet passen) de dreiging, die volgens hun, uitgaat van ‘moslims’ voor de Westerse samenleving.
Wat leuk toch…
Wat is toch die mensen hun probleem?
Krijgen ze ‘iets’ niet van hun vrouwen? Zijn het eigenlijk gefrustreerde omo’s die vastzitten in een heterohuwelijk?
En uiten ze daarom hun frustraties op alles wat volgens hun ‘anders’,’onbegrijpbaar’ of ‘vreemd’ is?
Ik denk het ja…

Wat ik me gehuld in afgrijnzen ook afvraag is of ‘dé politiek’ in Vlaanderen hierop gaat reageren?
Of gaan zij ook met het zicht op de komende verkiezingen zich hullen in stilzwijgen onder het mom van ‘elk soort aandacht voor het VB is aandacht teveel’?
Zullen allochtonen/moslims/bruinen/vuile turken/makaken/illegalen/… weeral een vijandfiguur worden toebedeeld dat dan vervolgens nergens en door niemand wordt ontkracht?
Waar zijn toch die tijden van ‘politieke correctheid’?

(Voor de mensen die toch zo graag hatemails versturen: dit is maar al te cynisch bedoelt… en als je het niet snapt… dan denk ik dat je de pech hebt gehad dat je bent ontvoerd geweest door aliens die een lobotomie hebben uitgevoerd op jou)

Soit… ik ben nog niet eens echt onderweg terug naar België en ik wil al niet meer ‘thuis’komen…
België een thuis noemen heeft nog nooit eerder zo relatief geklonken in mijn oren.
Ach ja… Morgen… Morgenmiddag ben ik weer ‘thuis’

One response to “Een Warme Samenleving?

  1. je snapt het duidelijk niet 😀

    maar om op dat verdedigen terug te komen…
    Denk je niet dat jouw ‘partij’ niet voor genoeg ‘aanvallen’ heeft gezorgd op Belgen met allochtone roots?

Leave a Reply

