Aaaaaaaaaaaaaaaaarg

De laatste 6 dagen zijn een hel geweest! Een Hel!
Ik ben bijna niet buiten geweest.
Ik heb bijna niet kunnen genieten van een sigaretje (het is niet leuk om telkens na een trek je halfdood te hoesten).
Ik voel me eenzamer dan ooit tevoor.
Hey! Er is niemand langsgekomen van mijn (ik dacht ontelbare en ongelofelijk goede) vriendjes (ik heb dus fout gedacht!).
Ik heb constante koppijn en kan me niet langer dan 5 minuten op iets concentreren. Ik heb hete oprispingen (ik bedoel dus koorts hé mensen).
Ik krijg stress van alle dingen die ik niet gedaan krijg en ik krijg stress van alle dingen die ik zou moeten doen.
STRESS!
Stress en droefnisomdat niemand hier is om voor mij te zorgen…
Ik wil een lief! of een overdosis dafalgan codeïne die me uit mijn lijden verlost.

HELP!
Ik wil niet meer ziek zijn 😦

Leave a Reply

