YEAY !!!

Na weken van totale rusteloosheid en gbrek aan inspiratie bij het schrijven ben ik er vanacht in geslaagd om 5 perfecte pagina’s te produceren!
feestje!
Een vlaag van inspiratie kwam tot mij toen ik in bed lag en gelukkig heb ik mijn luie kont uit bed gesleept en mij voor de laptop gezet ^^
Ik voelmij ongelofelijk tevreden nu ik terug eens iets heb geschreven wat de moeite waard is…
Het gehalte van onoverzichtelijke zever en idiote rap die er de afgelopen 2 weken was uitgekomen was bijna beschamend.
Nu alleen maar hopen dat de zever wegblijft en dat ik de komende dagen nog vele pagina’s kan volschrijven.
Het was toch wel dringend nodig om mijn zelfbeeld iets of wat op te krikken^^

I feel good!

Leave a Reply

