Single

Yeay!
Today I’ve been single for a month!
Zelfs nadat ik mezelf de belofte had gedaan na M. een serieuze tijd single te blijven … sta ik er toch verbaasd van dat ik het al zo lang uithou…
Normaliter stap ik van de ene relatie naar de andere… en laat me zeggen dat dat het ook niet is.
Ik sta nu al bijna 7 jaar op de relatiemarkt … schreeuwend om mijn soms fletse waar verkocht te krijgen… en het lukt me steeds…
Mss moet ik maar eens een carriere als verkoopster overwegen ^^

En tijdens die 7 jaren ben ik van teleurstelling tot zelf een paar keer een gebroken hart gegaan…
and it sucked!
Ik denk dat nog nooit iemand zo is gekloot door een vent gelijk ik (en ja ik weet dat het ego-centrisch is om zo te denken mijn beste R. 🙂 ).

Maar ik hoop het toch nog een tijdje uit te houden als happy single…
En dit met de steun van mijn Sex And The City dvd’s! en bijhorende Cosmopolitans!
Yeay!
SINGLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE… zijn ROCKS!
PARTY!

Leave a Reply

