that’s hot yo you ho!!! *maakt gangsta-move*

Een paar uur later…

Mijn wederopstanding is geleden van een dik anderhalf uur geleden…
en opeens flitste de gedachte door mijn hoofd; ‘Angelique is vandaag jarig! En Kate Ryan komt naar St-Truiden!’
Niet dus!
Dat was Gisteren!
Nondemildeju!
Gewoonweg de verjaardag van een vriendin vergeten… Normaliter gebeurt mij dat nooit…
En dan nog wel te denken dat ik gisteren nog Angeliqie had gebeld om de verre reis naar Amsterdam van volgende week te regelen…
tssssssss…
soit…
dan maar een late GELUKKIGE FOOKING BIRTHDAY voor Angie!

One response to “that’s hot yo you ho!!! *maakt gangsta-move*

  1. wat *Kate Ryan komt naar sint-Truiden* ? Lol, ik als tongerse webmaster van een grote internationale Kate ryan website.. ben niet geweest. I don’t care anymore. En wat je Turk-gevoel betreft.. tis zielig, als je een beetje Italiaans bloed inhebt kan je Italiaans doen zoveel je wilt (denk ik toch), geen haan die ernaar kraait. Ik vraag me af waarom mensen dan zoveel moeite hebben met Turken en Marokkanen (om ze in 1 zucht te noemen). Its just Weird.

Leave a Reply

