héhé…
een eigen blog…
Nooit gedacht dat zefls ik zou meedoen aan die geschifte bloghype… maar het is zover!
Mijn blog!

Niet om hip te zijn en mee te doen me de hype… neen zo ben ik tataal niet *steekt tong uit*
Gewoon om eens mijn gedachten te ordenen…
Ja ik weet het wel… Ik zie sommigen al denken… ’em is toch een boek aan het schrijven daarvoor*
Ma hey! surprise! Het vlot zo niet met het boek!
Het is blijkbaar moeilijker dan ooit om herinneringen te ordenen en neer te schrijven…
mwah… We zullen wel zien…
En hopen dat er ooit een uitgever zo gek is om ooit, zonder mijn verhaal te willen herschrijven, mijn boek te willen uitgeven…

soit…

Het is nu al een ferm stuk na middernacht en de nahtelijke hitte houdt me wakker…
Of is het mijn gepieker?

Ik pieker me de laatste tijd bijna dood…

Een tijdje geleden al had ik besloten om eindelijk terug te verhuizen naar het schitterende Gent…
Ik was toen zo zeker van mijn zaak… Ik moest en zou terug de confrontatie aangaan met mijn verleden…
Mijn vadertjen laten zien dat ik niet meer bang was van zijn oordeel…
Mijn moedertjen laten zien dat ik leefde en zou blijven leven, in tegenstelling tot wat zij hoopt…
Er zijn voor mijn broertje en er voor zorgen dat hij zeker niet dezelfde labiele jeugd zou beleven als mij…

Nu opeens ben ik niet meer zeker…
Wil ik wel alles weer achter mij laten en een bijna totaal nieuwe toekomst uitbouwen in de stad warin ik zoveel leed heb gekend?
Wil ik alles wat ik de laatste 3 jaar hier in het verre Limburg heb uitgebouwd wel achter mij laten?

Buh… ik weet het niet meer…
Ik zou voor één keer de gemakkelijke weg willen bewandelen… niet altijd de moeilijkheden opzoeken…
Ik wil stoppen met het constante gevecht om te leven… om te bestaan…
Ik wil ‘gewoon’ leven…

Is dat dan zoveel gevraagd?
Ik hoop van niet…

Ach ja…
Welke keuze ik ook maak… altijd zal ik wel dingen betreuren… Dat heeft het verleden me dan toch geleerd…

Het verleden…
Soms vraag ik me gewoon af of ik het verleden gewoon niet kan wissen met een tintenkiller…
Het leven zou er zoveel beter uitzien…
Maar tegelijkertijd… Het verleden heeft me ook gemaakt tot wie ik nu ben…
En eigenlijk ben ik van tijd tot tijd wel trots op mezelf…
Maar soms ook totaal niet…
pfff…

soit…
Hier ga ik eens afronden en mijn bed inkruipen…
Hopelijk morgen meer schrijfsels hier…
(Ik ga mezelf eraan te houden om minstens 2x per week iets te posten… want meestl hou ik het toch niet vol)

slaapwel lieve blog

Leave a Reply

